سایت رسمی مرتضی علی یاری(( تحلیلگر بازار سرمایه ))

ثروت ،مثل یک درخت از دانه ای کوچک رشد میکند

سایت رسمی مرتضی علی یاری(( تحلیلگر بازار سرمایه ))

ثروت ،مثل یک درخت از دانه ای کوچک رشد میکند

سایت رسمی مرتضی علی یاری(( تحلیلگر بازار سرمایه ))

سلام عرض ادب ، مرتضی علی یاری هستم
تحلیلگر بازار سرمایه ، سعی دارم علم تکنیکال رو به شما عزیزان آموزش بدم.
میتوانید دوره های آموزشی بنده رو از سایت فرانش به آدرس زیر دانلود کنید دانلود کنید
https://faranesh.com/author/morteza
همچنین میتونید در کانال تلگرامی بنده عضو بشید و از سیگنال های بنده استفاده کنید tahlil535@

راه های ارتباطی :

اینستاگرام :morteza_aliyari535

چندگام برای ثروتمند شدن

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ب.ظ

چندگام برای ثروتمند شدن

راز ثروتمند شدن نخست در ذهنیت ما نهفته است و نوع تفکر و نگاهی که ما به خود، ثروت و ثروتمندان داریم. این بدان معناست که برای داشتن گران بها ترین چیز ها در زندگی، بیشتر باید روی خود کار کنیم تا این که به شانس و کمک دیگران و... تکیه داشته باشیم. 

ثروتمند شدن

در دنیای دیجیتال امروز، افراد بیش از پیش به این موضوع علاقه مند شده اند که چطور با استفاده از شیوه های نوآورانه از نظر مالی به موفقیت دست پیدا کنند و زندگی شان را به بهترین نحو تغییر دهند. در این مقاله کوشیده ایم 20 نکته طلایی که افراد موفق به کار بسته اند را با هم مرور کنیم، به این امید که بتوانیم در آینده نزدیک به اهداف مالی مورد نظر دست یابیم.
 

1. از قید و بند زمان خارج شوید

اگر تمام آنچه که انجام می دهید آن است که بر عدد ریالی که در قبال هر ساعت دریافت می کنید متمرکز شوید، برای تمام عمر باید حسرت بخورید. بیایید درسی که تیم فریس (Tim Ferriss) گرفته را با هم مرور کنیم؛ «4 ساعت در هفته» را به خود اختصاص دهید و با خود فکر کنید با انجام چه کاری می توانید بهترین دریافتی را در این مدت داشته باشید. یعنی ترغیب شوید به جای اینکه به کار کردن طولانی فکر کنید، کاری انجام دهید که هوشمندانه باشد.

2. از ترغیب خود غافل نشوید

راستش را بخواهید، تا وقتی که از خود و کاری که از دستتان بر می آید (کالا یا خدمات خود) حرفی نزنید، نمی توانید به جامعه ای از مشتریان دست پیدا کنید. شاید گاهی صحبت کردن در این باره سختتان باشد، اما چه بخواهید و چه نخواهید این مورد بخش مهمی از کسب و کارتان است. از شبکه های اجتماعی، تبلیغات محلی و دیگر روش های بازاریابی برای ترویج خود کمک بگیرید. بیایید خجالت را کنار بگذارید و از جان و دل برای رونق بیشتر کسب و کارتان تلاش کنید.

 

راه ثروتمند شدن

 

برای مدتی ظاهر ثروتمند را کنار بگذارید



3. ثروت و ظاهر ثروتمند را با هم قاطی نکنید

واقعیت آن است که برای رسیدن به اهداف مالی باید کمی از هزینه های اضافی کم کنید. نگران نباشید، قرار نیست سبک زندگی مرتاض های هندی را پیشه کنید، اما باید فکری به حال سیاه چاله هایی کنید که در جیب دارید! مواردی که باید فعلا از لیست امور روزمره تان حذف کنید عبارتند از خدمات زیبایی و بهداشتی خاص مثل آب گرم درمانی، غذا خوردن در کافه ها و رستوران های آنچنانی، دوری از هایپرمارکت های پر زرق و برق و دوری از ورزش های پرخرجی که یک خطر بالقوه برای سلامت مالی شما هستند!

4. فهرست کارهای روزمره خود را دست کاری کنید

یا کار کنید یا بیاموزید! وقتی که کاری انجام نمی دهید، زمان خود را به آموختن صرف کنید و تا می توانید بیاموزید و مهم نیست این آموزش ها الان به درد شما یا کسب و کارتان می خورند یا خیر. برای سهولت کار می توانید از کتاب های صوتی و پادکست های تخصصی در حین رانندگی، دوش گرفتن و تمیز کردن خانه و زندگی استفاده کنید. شاید روزهای اول کمی سخت تان بیاید، اما بعد از گذشت چند وقت به آن عادت کرده و لذت خواهید برد. کاری که به مراتب بهتر از تماشای تلویزیون یا وقت گذاشتن برای سریال هایی ملودرام بی سر و ته است!

5. از هوش و قریحه تان پول در بیاورید

مغزتان را به کار بیندازید. اگر توانایی منحصر به فردی در خود سراغ دارید، مطمئنا می توانید با همان کسب و کاری برای خود راه بیندازید و توانایی هایتان را به مردم بفروشید و به نان و نوایی برسید. فرقی نمی کند که یک برنامه نویس خبره باشید یا یک نقاش زبر دست یا حتی عکاسی که به خوبی با کادر بندی و چهارچوب های ثبت یک اثر هنری آشنا است، شما «می توانید» و «باید» دست به کار شوید و یک کار و کاسبی هر چند با درآمدی کم راه بیندازید. بکوشید از عشق و علاقه و اشتیاق و توانایی های تان پول دربیاورید.

6. از یک مربی کمک بگیرید

یکی از کارهای مهمی که باید در برنامه روزانه برای رسیدن به موفقیت داشته باشید، شناسایی افراد موفق در حوزه کاری خودتان است. از آنها بیاموزید. خجالت را کنار بگذارید و با این افراد آشنا شوید، از آنها بپرسید. مهم نیست به چه روشی؛ ایمیل، نامه، پیامک یا حتی تماس تلفنی. از آنها بخواهید در رفع مشکلاتی که دارید کمک تان کنند و از راهنمایی های کلی و توصیه ها و نصایح شان به عنوان یک مربی با تجربه و موفق استفاده کنید. از آزموده های آنها بیاموزید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی